Workbench Sales
Contacten: Zijn (potentiële) klanten die online interesse tonen door zelf een actie te ondernemen, zoals het aanvragen van een brochure of verzoek tot contact.
Contacten worden onderverdeeld als:
- Brochure leads
- Offerte lead
- Proefrit aanvraag
- Contact verzoeken
Workbench After Sales
Contacten: Bestaande klanten wiens wagen eerder onderhoud, APK of reparaties heeft ondergaan.
Contacten worden onderverdeeld als volgende campagnes:
- Onderhoud
- APK
- Onderhoud en APK
- APK vervallen
- Lang niet gezien
Happy Calls
Om klant tevredenheid te verhogen bellen wij de klant nadat zijn auto in ontvangst is genomen of nadat de auto service heeft gehad met het doel te vragen of alles naar wens is, en of er nog vragen en/of onduidelijkheden zijn.Dit help bij het versterken van de klant relatie met het dealerschap!
Campagne Leads
Campagne leads zijn potentiële klanten die zijn gegenereerd door een marketingcampagne. Dit kan door advertenties, e-mails, landingspagina’s of evenementen. Het doel is om geïnteresseerde personen te identificeren en hen om te zetten in betalende klanten. Het is belangrijk om zowel de kwantiteit als de kwaliteit van deze leads te analyseren en te optimaliseren.
Renewal Koop: Leads gericht op klanten die aan het einde van hun koopcontract zijn, met de focus op het stimuleren van een nieuwe aankoop of contractverlenging.
Renewal Private Lease: Leads die zich richten op klanten met een aflopend private leasecontract, met als doel hen te overtuigen om te verlengen of een nieuw voertuig te leasen.
Introducties: Leads die ontstaan bij de introductie van nieuwe producten of diensten, zoals nieuwe automodellen, gericht op zowel bestaande als potentiële nieuwe klanten.
Acties: Leads gegenereerd door promoties of speciale aanbiedingen, bedoeld om snel verkoopvolume te realiseren of specifieke modellen te promoten.

“Make a customer, not a sale.”
– Katherine Barchetti

