Afleverprogramma (Aflevercall)

Het renewal programma staat in het teken van het ‘vernieuwen’ van de klant. Doel van renewal is het binden van klanten [MH1] aan ons en hen triggeren om een nieuw of aanvullend product af te sluiten. Renewal zetten we op verschillende manieren in:

  • Renewal koop: we voorspellen dat deze particuliere koop (nieuw en occassion) rijders in de markt zijn om een nieuwe auto te kopen en daarbij identificeren we of de klant al toe is aan een nieuwe auto. Indien de klant naar verwachting binnen 0-3 of 3-6 maanden aan een nieuwe auto toe is, komt de klant terecht in een vervolgflow.
  • Renewal consumenten financiering (huurkoop): bij afloop van een particuliere financiering sturen we klanten een mail hierover. We vragen daarbij aan de klant hoe hij/zij zijn nieuwe auto wil aanschaffen.
  • Renewal Financial Lease: na afloop van het financial lease contract nemen we contact op om het contract te vernieuwen, verlengen of de auto over te nemen. Als de klant niks doet, ontvangt hij/zij een e-mail met inleverinstructies.
  • Renewal Private Lease: om ervoor te zorgen dat klanten bij het aflopen van het private lease contract weer voor ons kiezen, ontvangen ze voor het aflopen van het contract een mail met uitleg van de opties (verlengen, overnemen of een nieuw contract). Hierna volgen verschillende mails met aanbod op model + upsell.
  • Renewal Operational Lease: na afloop van het operational lease contract nemen we contact op om het contract te vernieuwen, verlengen of de auto over te nemen. Als de klant niks doet, ontvangt hij/zij een e-mail met inleverinstructies.